Els dies 5, 6 i 7 de juny, els nens i nenes de cicle mitjà  vam anar  de colònies molt a prop de Banyoles, a Pujarnol

PRIMER DIA

Primer vam fer un recorregut per  l’estany de Banyoles on els monitors ja ens estaven esperant.

Seguidament vam anar a la casa de colònies:Club Hernando Fierro i vàrem dinar.

A la tarda vam començar a fer les quatre activitats rotatives que tots els nens i nenes vam realitzar durant els tres dies. Estàvem per grups barrejats de tots els cursos. Les activitats que vam realitzar durant els tres dies eren: camp d’aventura: tirolina, excursió a les estunes a peu i tornada amb el tren Pinxo de Banyoles, excursió a Sant Patllari i orientació.

Un cop ja havíem fet la primera activitat, ens vam instal·lar a les habitacions i després de sopar vam fer el joc de nit. Estàvem tant esverats que ens va costar una mica adormir-nos!

SEGON DIA

Vam realitzar per grups una altra activitat que no havíem fet. A mitja tarda ens vam anar a dutxar i ens vam arreglar per anar a sopar i a la discoteca.

TERCER DIA

A l’hora d’esmorzar, vam  preparar una sorpresa per a la Montse, una senyoreta que feia anys. Mentre ella ens estava servint l’esmorzar ens vam posar tots junts a cantar la cançó de:”Anys i anys, per molts anys…”.

Seguidament vam fer la rotació per a fer una altra activitat.

Per acabar ens vam fer una fotografia de tots els nens i nenes que havíem assistit a les colònies, amb els monitors i les tutores.

Han estat uns dies de moltes vivències personals, de grup, de col·laboració, de compartir, d’ajudar, de dialogar… Com que des d’un principi ens van barrejar ha estat una experiència molt bona per a conèixer altres companys de tercer i de quart que sovint ens veiem al pati, al menjador… però que no sabíem ni com es deien!

Des d’aquí volem donar les gràcies a tots els monitors que han fet possible que mai oblidem aquestes colònies i l’esforç que han fet els nostres pares per poder-hi anar. També volem agrair la col·laboració de l’escola i  les tutores i mestres que han fet que el dia a dia, sense el nostre entorn familiar hagi estat molt agradable i inoblidable!