SECCIÓ D’EDUCACIÓ INFANTIL
I GUARDERIA-LLAR al Col·legi Sant Josep
[PO-més informació]
[P1-Pollets-més informació]
[P2-Conillets-més informació]
[P3-Tortugues-més informació]
[P4-Dofins-més informació]
[P5-Lleons-més informació]
LLARINFANTS 2021 – Presentació
INFANTIL 2021 – Presentació
INFANTIL2021-Díptic informatiu
PORTES OBERTES
El COL·LEGI SANT JOSEP de P0 (4 mesos) fins a 2n de Batxillerat (totes les modalitats) @santjosepsantsadurni de Sant Sadurní d’Anoia és un dels millors centres de Catalunya, el seu projecte educatiu i les qualificacions més altes d’accés a la Universitat els darrers anys ens avala. Fomentem una educació integral en valors de la persona. Som capdavanters amb un model pedagògic i tecnològic amb contínua evolució per tal de fer front als reptes globals que planteja el futur de la nostra societat.
Les famílies interessades podeu venir a informar-vos i a conèixer-nos millor, a descobrir el nostre Projecte Educatiu, integral i multilingüe, on l’alumnat és en el centre del procés d’aprenentatge i l’acompanyarem i guiarem amb responsabilitat, motivació, esforç i il·lusió en el seu creixement acadèmic i personal.
Tenint en compte les limitacions que ens imposa la situació del COVID, la tradicional FESTA DE PORTES OBERTES de moment ha estat substituïda per un RECORREGUT VIRTUAL per les diferents seccions del Col·legi que us oferim en el web, combinat amb les ENTREVISTES INDIVIDUALS -virtuals o presencials- que podeu sol·licitar trucant al 93 818 34 10 o enviant un correu a fcps@stjosep.com, per tal de ser informats del nostre Projecte Educatiu i resoldre qualsevol dubte que tingueu.
Tanmateix, també us proposarem que vingueu a conèixer el nostre Col·legi a través de VISITES PRESENCIALS A LES INSTAL·LACIONS DEL COL·LEGI, en grups molt reduïts, tot respectant les mesures de seguretat i prevenció pertinents.
PREINSCRIPCIÓ proper CURS
GRADUACIÓ P5 2022
FESTIVAL DE FI DE CURS 2022
Entranyable intercanvi de regals entre P2-P3 amb 2n de Batxillerat 2019
Col·legi Sant Josep 2022 Projectes i Etapes educatives
No Comment